Grönt eller svart?

Älsklingen dukade fram frukost imorse medans jag gjorde iordning mig för jobbet. Fick mitt ägg! ;o) Och mina tabletter...
Sen var jag tvungen att bege mig ut i skitvädret! Vinter igen. Ja det är bara mars men nu när det varit ovanligt bra väder hoppades man juh på att det var slut på eländet för den här gången... men icke, snö och slask igen. :o(
Och jag som just kommit igång med promenerandet igen! Men fan inte i det här vädret säger jag bara! :o(
Tack vare paraply tog jag mig iaf torr till jobbet. Orka jobba blöt som en hund... Som om det inte var eländigt nog att jobba helg redan som det är, när man helst bara vill vara hemma lilla frugan och mysa!
Men hey, det är lugnt här på jobbet idag! Vem vill köpa vårskor i snöslask!? Tiden kommer gå sakta eftersom vi inte kommer ha mycket att göra... men som sagt, det är lugnt! Och då ska jag passa på att välja ut skor till mig själv! ;oP
Velar just nu på grönt eller svart... Heheh...

/M-J


 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0