Fullt upp

Ytterligare en dag fylld av försäljning. Det är så man skulle kunna tro att vi är i värsta pengakrisen som vi säljer av oss grejer...
Men det är såååå skönt att bli av med allt överflöd. :o)

När älskling slutade på jobbet blev hon upplockad av sin mamma och Ola. Sen hämtade de mig och vi åkte iväg för att handla lite.
Vi säljer inte bara, vi köper också! ;o) Fast från affär.
Vi köpte nya stolsöverdrag till köksstolarna. Och två nya mattor, en till köket och en till vardagsrummet.

Så har vi städat mer hemma, rensat och givetvis lagt allt nytt på plats. Det blev fiiiint, såklart! ;oD

Nu är man gott förtjänt av en stund i soffan med vindruvor och en cider! Jag älskar juh som bekant frukt, lööööv it. :o)
Och självklart parkerade katten i mitt knä så fort jag satte mig ner....

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0