Fjällräven Kånken

Eftersom älsklingen fyller år snart och jag har funderat på vad jag ska köpa till henne i födelsedagspresent men inte kunnat komma på någonting :o/ så kom jag på att jag själv ska ha en ny kategori på min blogg, en önskelista blir det! Då är det enkelt när det undras över vad man vill ha sen... ;o)

Först ut något jag velat ha i många år men som det aldrig blir av att jag köper till mig själv. :oS

En Fjällräven "Kånken" ryggsäck.
Jag gillar nog nästan alla färger men svart är nog bäst för det funkar till allt. :o)



Den är juh så fin! Eller de är alla det, alla färger! :o)

Appropå födelsedagar så är det juh syster ysters födelsedag idag, eller Disas dårå. Grattis till henne, även fast jag inte tror att hon läser här. ;o)

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0