En slö dag...

Eftersom jag frös som en jag vet inte vad, så kröp jag juh ner i sängen under täcket och huttrade idag. Och så somnade jag faktiskt! Välbehövd sömn det där!
När jag vaknade sen efter några timmar så hade nästan all svullnad lagt sig, skönt nog. Men lite var det kvar och jag kände mig alldeles febrig. Eller typ som att jag hade haft världens jäkla feber. Var inte särskilt pigg liksom...

image descriptionimage description

En sen stadig lunch på det då. Gav mig lite mer krafter iaf.
Typ så man orkade vara vaken iaf.

image description

Men inte mer än så.
Mest legat och spelat på mobilen bara.
Draw Something och Rumble.

image descriptionimage description



När älsklingen kom hem fick jag i panik springa till livs och köpa ketchup till våra stuvade macs.
Men i övrigt har jag bara slappat och spelat även under kvällen.
Ja och tvättstugan har vi juh grejat med och sprungit upp och ner för men aa...
En sån dag. Och så får det banne mig va!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0