Behöver mer sömn!

Shit så trött jag var igår kväll. Däckade utan att sätta klockan! Tur Nina ringer på morgnarna innan hon åker hemifrån, eftersom Micaela åker med henne till jobbet.
Sovit för lite på sistone. Inte kunnat somna om på morgnarna efter frugan gått till jobbet, trots att jag varit ledig i två dagar och trots att jag varit jättetrött!
Nu ska jag försöka få mig en timmes sömn till innan jag måste kliva upp för jobb...
Såhär ser det ut i mysiga sängen, Micaelas kuddar ligger i fotändan, som varje morgon. Hon slänger iväg dem på natten. Är lite förvånad ändå att de ligger på hennes fotändan idag, för annars brukar jag vakna med hennes kudde på mina fötter eller ben! Hon kanske tror att jag fryser om fötterna på natten och vill vara snäll och värma dem!? ;o)
Nää försöka sova lite var det juh, om det går!! Med min oroliga mage och överaktiva hjärna...

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0