Vila!

Igår hände inte mycket mer än att att jag jobbade. BLÄ vad jag inte kände för det! Men nu är det iaf gjort...
Och nu är jag ledig!!! Ända till söndag. Yey.
Men inte fan blir det många knop gjorde idag har jag bestämt, ska bara slappa! Vila ut!
Behöver det efter förra veckan. Shit vad trött jag varit. Blir juh så när man inte kan sova!
Sover fortfarande dåligt och drömmer konstiga saker etc men det är iaf inte lika illa som förra veckan, tack och lov.

Sitter och laddar över mina bilder och filmer från mobilen till datorn. Oj vilken tid det kommer ta. Borde göra det oftare. :oS
Över 2500 bilder nu...

För övrigt är jag (som vanligt?) irriterad på bloggappen!
Den brukar juh strula och ha sig men nu går det fan inte ens att logga in på den! :o(
Antar att det är pga att de uppdaterat blogg.se men då får de juh uppdatera appen också!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0