Papiljotter!?

Ahhja, till slut fick jag kraft nånstansifrån att ta mig upp ur sängen.
Och inte blev det soffan och ta det lugnt icke. Har städat! Skurat och städat badrummet, tömt kattlådan, städat köket och fixat disken!

Nu sitter jag dessutom med hårfärgningsmedel i håret. Måste juh fräscha upp kalufsen lite inför bröllop imorgon och resa i övermorgon! Produktiv idag iaf trots allt. ;o)
Såklart lyckades jag dock med något väldigt klantigt för första gången. När jag skulle ha i färgen så just när jag tryckte ut det första ur flaskan så tittade jag upp med huvudet och fick första dropparna rakt i ena ögat! Lyckat! Sved, så fuck stå och skölja ögat under rinnande vatten ett tag... Men tror det är ok med ögat nu. ;o)

Tror att jag ska fördriva tiden medan färgen ska sitta i håret med att googla lite på papiljotter. :oS
Ja jag vill juh gärna vara fin i håret på brölloppet imorgon men jag har juh ingen aning om vad jag ska göra med barret. Låter typ nästan alltid det bara hänga löst, för jag vet inte vad annars!? :oS Inte riktigt mitt område det där med att fixa hår... Färga javisst men fixa annat njaee...
Har iaf köpt papiljotter men vet inte riktigt hur jag ska lyckad använda dem för att få ett fint resultat... Hur sjutton gör man... :oS
I blött hår?! Föna torrt eller självtorka? Ska det sitta i ett par timmar? Hur länge? Ska jag ha i produkter? Innan, efter, både och? Och i så fall vad?! Rulla åt vilket håll!? Ähh frågorna är så många..... :oS
Hatar sånt här, känner mig så okvinnlig när jag inte kan... Blä!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0