Mexikoblått

Fredag.
Idag skulle jag egentligen varit ledig... men åkte in och jobbade lite iaf imorse, bara en kort stund innan butiksöppning. Gjorde nämligen klart det sista på inventeringen!
JA det är KLART nu!!! Hallelujah!

En fågel hade flygit in i butiken igår. Såg den igår men sen försvann den så jag glömde bort den och trodde den tagit sig ut på nåt sätt. Men icke. För till inventeringen imorse fick jag skönsång i form av fågelkvitter. Den lilla söta fågeln flög runt vid dörrarna. Den såg väl att ljuset kom därifrån... Men när jag ställde dörrarna öppna så flög den bortåt istället... Hoppas mina arbetskamrater lyckas rädda ut den lilla saken idag, för den måste vara hungrig...

Hade egentligen tänkt att jag skulle tagit det lugnt idag men icke...
Cyklat fram och tillbaka till jobbet, inventerat, handlat, plockat diskmaskinen x2 (ja så mycket had vi!! :oS), städatköket, rensat kylskåpet, rensat kattlådan, städat hela badrummet, duschat, lackat naglarna...



Mexico-blått fick det bli idag! :o)
(Köpte nagellacket i Cancun.)




Snart kommer väl förhoppningsvis lilla frugan hem från jobbet så man kan hinna kramas lite också innan vi ska iväg...
Ja det är juh fussball-tråk-EM så det är det vi ska iväg och titta på nån annanstans, för hemma duger det inte å kolla ikväll tydligen...
Jaja, jag vill gärna ha en Breezer! Saknade det i tyskland. ;oP

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0