Läskiga grejer, heheh...

Frugan är på kurs igen, andra och sista dagen. Jag har slappat lite på rummet, måste snart checka ut.
Tycker det är lite läskigt och nervöst att behöva checka ut själv, rummet är juh bokat i Micaelas namn via hennes jobb. Men jag ska pejja nu, antar jag... :oS

Sen ska jag ta bussen tillbaka till Düsseldorf, alldeles själv. Lite läskigt det med. Men vad ska jag annars göra efter att ha checkat ut!? Den här stan/byn finns det juh inte direkt nåt att hitta på i... Men i Düsseldorf jan man juh iaf strosa runt och kolla i affärer om inte annat! ;o)

Tror frugan slutar runt fyra idag och då kommer hon och möter mig och vi kan åka till nästa hotell. :o)

Jaja nu har jag iaf duschat och packat, är nog klar att checka ut strax och bege mig ut i regnet...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0