Ingen koll

Fick min Breezer i fredags... ;o)
Tom fler än en. Drack vin och cider med...
Först gick vi förbi Dala och så vidare för att käka och kolla på Sverige-matchen.
Jag åt pasta - som inte blev någon favorit. Micaelas pizza var mycket godare, så om vi skulle äta där igen nån gång vet jag att det är bättre att satsa på pizzan...
Jag tror att jag var den enda som tippade på förlust för Sverige, så jag vill nog påstå att min tippning kom närmast, även fast jag missade med ett mål i tippningen.
Det var ingen bra kväll för mig att dricka. Kände mig jätteskumm. Pendlade mellan att va helt klar i huvudet och känna mig jättefull. Fick världens jäkla huvudvärk också, så det kändes som jag hade värsta bölderna som buktade ut från pannan, ehh... Och så kände jag mig bara illamående. Inte kul alls!
Med facit i hand så här efteråt vet jag vart problemet låg! Fick mens dagen efter. Jag kan inte dricka alkohol när jag får mens, mår inte bra då! Några gånger det hänt förut har jag fått sitta i badkar med kalldusch för att överleva typ, Hahah ja typ så har det känts iaf.
Jag hade ingen koll på att jag skulle få mens!!!
Jag som alltid har koll på det där!? Hade det långt innan vi började försöka få barn... Men nu när vi inte behöver testa med stickor varken sig för ägglossning eller graviditet så har jag tydligen helt släppt kollen! :oS

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0