Aj!

Onsdag.
Skitdag nummer 2.
Lyckas klämma ett finger i en dörr på jobbet. Det gör ONT! Som fan!
Blir lite yr, vill grina lite, skrika tusen fula ord rakt ut bara... Men istället sansar jag mig, sätter mig ner och ringer frun. Lite ömkande måste jag få...
Det blöder, en massa. Min första reaktion direkt när blodet kommer ut är att fota, så har fått bild på det första blodet bara, hahah... Sen så blödde det en massa mer... För skiten vägrade juh sluta blöda fast jag höll en massa pappet hårt emot länge. Till slut tejpade jag fast pappret! Något plåster hade vi inte på jobbet... Men när det började synas blod genom pappret så kilade jag till affären bredvid och köpte en massa plåster!
Blödandet gav iaf med sig men efterlämnade ett ömt finger med ett jack. Plus att fingrarna bredvid kändes nästan bortdomnade hela dagen...
Min arbetskamrat tyckte också att jag såg jätteledsen ut i ansiktet...
Lyckat.
Och inventeringen jag höll på med då?
Joo bland annat lyckades jag knappa in typ 500 par för mycket av en gummistövel. Joovisst, bara göra om.
Underbar dag!
Och ja... Jag = trött!!!!!




Sista bilden är på kvällen, många timmar senare, när fingret inte är lite blått längre.
Och ja blödandet slutat och jacket börjat läka ihop. Fortfarande ömt dock och gör ont att röra fingret.
Kändes nog mer än vad det syns...


/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0