Så trött på't...

Jag är så jäkla less på det här nu! Huvudvärken blir inte direkt bättre utan värre. Så less på det! :o( It better be worth it!!!

Har ringt runt nu också och kollat vart det är jag ska vända mig för att ta blodprov 1/8, för vi har inte fått hem någon remiss och läkaren på Fertilitetsenheten sa aldrig vart hon skulle skicka remissen! Och nu har de stängt så man kan inte fråga! Hittade iaf vart vi ska...

Igår plötsligt Upptäckte jag att jag blödde. :oS Inte mycket utan bara lätt som när jag hade en nidblödning... Men nu är jag juh inte gravid! Och ska juh inte få mens heller eftersom jag tar nässprayen!! Det är mitt emellan när jag borde haft mens och matchar med när jag borde ha fått ägglossning - vilket jag inte heller ska ha fått nu iom nässprayen... Hoppas att allt är som det ska...

Utöver huvudvärk så vaknade jag idag med värsta smärtan i ena skulderbladet! Gör så ont när jag rör på mig, andas, What ever... Frugan har masserat, var skönt men det gick inte över. Smärtar till och från så jag nästan börjar grina! :o( Just för tillfället känns det bättre. Det knakade till för ett tag sen. Hoppas att det som är i klämm släppte..

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0