Skorensning

Igår la jag ut lite skor på försäljning och det har varit några intressenter här idag och kollat och köpt.
Idag drog jag då också fram ännu fler skor från kläd(sko)kammaren och har ställt fram i vardagsrummet. Det ska också säljas! Totalt 104 par skor jag/vi nu vill bli av med. Aa inte bara jag alltså, alla är inte mina!
11 par sålda redan, 93 par kvar. ;o)
I helgen har vi typ öppet hus för folk vi känner, komsi köp liksom. ;o)
50:-/paret. Mest skor i stl 37, en del i 38, lite 39:or och enstaka par i 35 och 40... Skor från bla Skopunkten, Din Sko, Bianco, Halens... Mycket oanvända skor eller använda endast 1-2 gånger och i bra skick!
Komsi komsi, vill bli av med dessa nu så jag kommer in i klädkammaren igen...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0