Nedräkning...

Appen funkar bara när den känner för det. Och inläggen postas rätt långt efter de skrivits ibland men sånt är livet, vad ska man göra...

Nu är det två timmar kvar till jag får gå hem från jobbet. Är verkligen helt slut! Skulle nog kunna stå upp och sova ute i butiken om jag bara slutade kämpa emot att stänga ögonen....
Det här var nog för mycket för mig just nu egentligen, har inga krafter. Men jag kan inte med att visa mig svag, så jag klättrar upp och ner för stegar, flyttar hyllor och bär mängder av skor... Jag är stålkvinnan jag. Eller inte? :oS

Igår hade jag kvartsamtal, nåja medarbetarsamtal/utvecklingssamtal på jobbet. Och det gick väl bra. Min chef hade väl mest bara bra saker att säga om mig. Jag är tydligen väldigt duktig, positiv och nytänkande. Och så klart en bra säljare. ;o) men jag har visst för höga krav på mig själv. Vadå, att alltid vara bäst och kunna allt, är det för höga krav? :oS

Nää nu ska jag stoppa i mig nåt så jag förhoppningsvis får lite välbehövd energi till jag ska ut i butiken igen och smöra för kunderna... ;o)

/M-J

 

 

Och återigen har det ej gått art skicka inlägget när det skrevs. Bra app det här!




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0