När hinner man ikapp?

Barnmorskan från MVC ringde nyss.
Vi hade juh tid hos henne idag på eftermiddagen... men jag ringde igår och avbokade det.
Hon undrade varför. Och jag förklarade. Hon beklagade och var snäll. Jag gillar henne. Nästa gång vi lyckas bli gravida kommer jag att ringa henne igen!
(JA vi SKA bli gravida igen, något annat alternativ finns inte.)

Jobbigt att hela tiden behöva förklara läget om vad som hänt för en massa olika läkare och skäterskor och what ever hit och dit... :oS

Och märkligt att trots att jag VET vad som hänt och hur det ligger till - och jag får upprepa berättelsen för olika personer hela tiden.. trots det så fattar inte mitt huvud riktigt läget. Jag vet. Men jag fattar inte.
I mitt huvud skall vi fortfarande ha fått ett barn till hösten. Och jag tänker på babygrejer som vi måste ha osv. Även om jag vet... :o/
Undrar när man blir normal igen...

Hoppas att min kropp repar sig SNABBT som fan nu!!!
Jag vill sluta blöda NU! Och så vill jag börja blöda snabbt igen! Dvs få mens! Och så vill jag att allt ska bara rulla på som det ska med cyklar hit och dit, ägglossning m.m.
Kom igen nu, normalläge pronto!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0