Melodifestival - första deltävlingen

Igår var det första deltävlingen i årets Melodifestival. Yey!
Jag älskar Melodifestivalen!

Först var Jenny och Martin över på middag. Jag gjorde tacopaj (utan tacokrydda - glömt köpa. Men vart gott iaf, improviserade med andra kryddor.) och sallad till det. (Glömde även keso :oS)
Sedan gick Martin hem. Han gillar inte Mello. Vi andra tittade på årets höjdpunkt. ;o)
Rätt låtar gick vidare!
Det var Dead by April och Loreen som tog sig till final.

Efter showen kollade vi på en film på TV. Jag och Mickis somnade i soffan.
Värsta partyanimals vi är!!!
2,5 alkoholhaltiga drycker hann jag få i mig. Pardyhardy!

(Ja jag har alltså druckit alkohol i helgen, både fredag och lördag, hela 3 drycker vardera kväll. Behöver juh inte oroa mig för att skada ett embryo/foster längre för vet juh att den inte lever ändå, tyvärr. Så supa bort ut den? Nejdå inte så men varför inte.
Och beslutade mig för att inte genomför aborten på lördagen iaf, pga Melodifestivalen som börjar och som är helig för mig. Kör imorgon istället.)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0