Klängig katt!

Nu har jag tagit en ny omgång värktabletter, 2 Citodon.
Jag är feg, tar förebyggande. Inte bra. Men jag vill inte vänta till jag MÅSTE ha det. Räcker med "mensvärk" i höfter, äggstockar och äggledare eller vad det nu kan vara i... Samt magkramper som fick mig illamående.
Märkligt egentligen, eftersom jag hatar tom att ta typ vanlig Alvedon.

Bebis är EXTREMT kelig mot mig, värre än vanligtvis!
Hon måste få ligga intill eller helst på mig HELA tiden. Om jag måste resa på mig och gå på toa så fattar hon inte det. Hon vägrar verkligen att maka på sig och kämpar emot att bli bortföst. En gång fick Mickis tom hålla i henne för att hon bara försökte desperat krypa tillbaka i famnen på mig!
Hon kanske tror att jag är döende eller nåt stackarn, hahah...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0