Inte bra start på dagen...

Inte roligaste starten på dagen!
Hade svårt att komma upp ur sängen, vilket resulterade i att jag fick springa sen nerför backen och över bron. Hann trots allt i tid till hållplatsen! Satte mig där yr pga anemin och springningen. Väntar, väntar, väntar... Inser till slut att bussjäveln åkt för tidigt eller kommer helt enkelt inte, man vet aldrig med SL!
Reser mig och går vidare till nästa hållplats varifrån nästa buss går - en halvtimme senare. :o( Efter promenaden till den andra hållplatsen var jag sen jätteyr. :o(

Nu står jag på jobbet i en tom butik. Jobbar dessutom själv idag i två timmar innan nästa pers kommer. Skönt att det är så segt här när man inte mår bra och är yr men jobbigt att behöva jobba alls när det blir suddigt för ögonen ibland...

Men man gör sitt bästa för att dölja hur man egentligen mår, ler åt kunderna, kniper ihop, spärrar upp ögonen, drar upp smilbanden så gott det går och hoppas på att inte tuppa av...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0