Fick lov att boka tid för provtagning :o(

Men va kul... not.
Jag som var så glad tidigare idag för att jag känner mig så mycket piggare nu än igår. Och det gör jag än. MEN tjiii fick jag!
Skulle gå på toaletten för typ en halvtimme sen. Reser mig från soffan och går iväg. Hinner knappt sätta mig på toaletten innan jag är helt yr och det blir suddigt. :o(
Det var läskigt som fan. Värre än de gångerna igår morse. Och ensam hemma.
Var helt säker på att jag skulle tuppa av där på toaletten. Som tur är har jag någorlunda vana nu av blodtrycksfall från många tidigare gånger och lyckades få mer liv i mig själv igen och klarade mig tillbaka till soffan. Men shit va läskigt det var! :o(
Ringde frugan på jobbet som fick prata med mig i telefon till jag kände mig normal igen. Sen ringde jag gynakuten på Karolinska som jag fått nummer till av Fertilitetsenheten och frågade dem bara vad de sa, om det skulle passera av sig själv eller om jag behövde oroa mig. Jag sa själv att det antagligen berodde på blodförlusten och att jag sedan tidigare haft lågt blodtryck - och hon höll med mig om att det nog berodde på det MEN såklart ville hon att jag skulle komma in och ta prover för säkerhets skull. Men jag hade ingen lust att åka till Huddinge igen så jag fick lov att ringa min vårdcentral istället och be dem ta proverna. Vilket jag gjorde.
Klockan 08:30 imorgon bitti har jag en tid på vårdcentralen för provtagning. Vet dock inte hur jag ska ta mig dit, för jag vågar inte gå själv med tanke på vad som hände på vägen från soffan till badrummet... Hummn...

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0