Falskt ägglossningsresultat

Misstänkte detta redan i förregår när jag fick det positiva utslaget på ägglossningsstickan, att det kunde vara falskt. Men eftersom det var Alla hjärtans dag och allt så valde jag att tro på det för stunden och vänta med att googla på det. Jag googlar det mesta, hahah...
Nu har jag googlat och precis som jag hade för mig så är det så att ägglossningsstickorna kan reagera på graviditetshormoner - som tydligen kan finnas kvar i kroppen i hela 9 veckor (!!!) efter missfall/abort!
Kissade på en sticka nu igen och det är fortfarande jättestarkt. Antar att jag fortfarande har en massa graviditetshormoner i omlopp då, föga förvånande egentligen... Min kropp har juh tydligen bestämt sig för att den är gravid, ville juh inte förskjuta graviditeten av sig själv heller fast det vart fel... Suck.
Ahhja, det KAN juh va så att jag haft ägglossning iaf, tyckte juh att det fanns tecken för det men kanske var pga aborten eller hormonerna istället... Vem vet...

Jag längtar bara efter den där jäkla mensen nu, faktiskt!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0