Datenight

Nu är det väl meningen att jag ska försöka släppa det här med graviditeten och aborten m.m. för ett dygn iaf. För jag borde börja göra mig iordning nu... för ikväll är det en sedan väldigt länge sen inplanerad datenight för mig och Micaela!
Vi har bokat bord på restaurang Stolen först.
Sedan blir det teater, "I rummet intill".
Och så har vi bokat hotellrum på Birger Jarl ikväll.
Dålig timing med tanke på att man inte är i sitt esse direkt. Men å andra sidan välbehövt också just nu. Får göra det bästa av situationen och ta det som det är, typ..? Mysigt iaf att få umgås och göra något med min fru.
Hoppas bara att vi kommer fram till Stockholm. Och i tid. Med tanke på kylan och all snö ute, SL ni vet - kan man inte lita på.
Men nu ska jag fortsätta med mitt. Håret är iaf färgat. Ska bara fixa med resten innan jag ska kila iväg och möta upp lilla frugan. Ska väl liksom försöka göra mig någorlunda anständig så man kan matcha upp henne - som är finast av alla. Svårt.


Min fina igår på tåget, med sitt nyklippta hår, när ljuset föll på henne från fönstret.

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0