Dags att jobba!

Började få panik för det lite smått redan igår kväll och imorse var det inte roligt alls. Dags att jobba igen idag! Det var ett tag sedan...
Och jag är juh fortfarande inte helt kry så att säga.
Igår hade jag juh slutat blöda men eftersom jag var igång hela dagen med en massa så kom det så klart igång igen! En massa blodklumpar kom det minsann... :o(
Och imorse var jag helt död!!!
Men vad ska man göra. Kan inte vara hemma mer, så det var bara att släpa sig till jobbet! I snö och viderväder! :o/
Tog med mig ett fat med kärleksmums till mina kollegor. Hade juh en massa från gårdagens bakning.

Hittills har det väl funkat att jobba men jag måste göra allt jättesakta dör att annars blir jag genast yr och svag.
Klättra upp och ner för stege är inte kul. Inte heller att huka sig.
Men aa jag får gå runt och flytta skor sakta, en och en...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0