Vecka 19 - Ta reda på könet..!?

Nittonde veckan!

5 dagar till rutinultraljudet. Och vi velar än angående att ta reda på könet eller ej... :oS Har hela tiden tänkt att vi harjättelång tid på oss att bestämma oss... Men näää det har vi inte längre!
Från början var vi säkra båda två! Jag på att jag absolut ville ta reda på det och Mickis på att hon ville behålla det som en överraskning! Nu har hon väl blivit mer nyfiken och jag dragit mer åt att jag vill inte veta ÄN! Jag tror att jag vill behålla den nyfikenheten och spänningen ett tag till! Men jag kan inte riktigt se att jag vill ha det beskedet på BB heller... :oS Då vill jag bara att allt ska löpa på bra och snabbt och säkert för barnet! Och att jag/vi äntligen ska få träffa vår son/dotter, inte få reda på vad vi fått,.. Jobbigt beslut det här...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0