Julafton

På julafton åktevi hem till farmor Eila och firade jul där först och sedan sent på kvällen hemma själva med katten.
Bebis hade juh smörat en massa och fick bamseklappen med godsaker!
Jag fick smycken, örhängen och armband, samt mobilväska. Och en datenight med restaurangbesök. Det enda som jag hade på min önskelista - nåt som man kan göra tillsammans! ;o)
Frugan fick hörlurar, lego och en hotellövernattning på Hilton.
Känns inte som nån bra julklapp alls till henne, är inte allsnöjd i år, för känns som jag gav nåt jag egentligen själv önskade (som sagtnåt att göra tillsammans) men hennes önskelista innehöll ehhm INGET! Och typ allt jag kom på skulle även jag ha nytta av... :oS
Ja ja, E fick också en julklapp. En komboklapp till E och mamma Micaela. En Barcelonabody.

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0