Inte skönt alls

Ja soverinte alls bra längre. Allt är bara så obekvämt!
Och drömmer massa och ofta obehagliga drömmar. Som tur är hittills inget om liten i magen men däremot att det hänt andra närstående saker... :oS Jag brukar annars oftast inte minnas vad jag drömt på natten men nu när jag sover så dåligt så minns jag även drömmarna...

Inte nog med att man sover dåligt. Har dessutom ont. I magen. :o(
Det är ömt och i vägen.
Det gör dessutom väldigt ont om jag tex suttit i soffan och ska resa mig. Det går inte att resa sig raklång på en gång för då stramar det och gör riktigt ont i magen. Så jag får stå som en pensionär och oja mig dubbelvikt först och så riktigt sakta och försiktigt sträta upp magen. Jobbigt.
Även på jobbet märker jag att magen är i vägen och det gör ont om man råkar klämma den lite, typ när jag ska fixa nåt på nedre hyllor eller plocka något från golv. Jobbigt.
Magen är väldigt spänd och hård nu. Antar att det växer så det knakar nu?

Men klart jag är glad för magen. Eller egentligen för den lilla som växer där inne! <3

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0