1 advent

Bebis är så gosig. Hon vill hela tiden kommaoch mysa med magen! :o)
Det gjorde hon igår kväll också i soffan när vi satt och kollade på Junior Eurovision Song Contest.
Lelle kom över också och vi satt och snackade till halv två. Trevligt.

Idagbörjade vi dagen med mysig adventsfrukost. Risgrynsgröt, lussebullar, kaffe/varm choklad och julmust till tända ljus. Och ja, dom tur var så tyckte gravidot att julmust var gott trots förändrade smaklökar. Skönt! :o)

Nu jäser frugan i soffan till skidskytte. Jag väntar på att klockan ska gå så vi kan titta på en film som börjar vid tretiden...
Och så lyssnar vi på julmusik. Finsk just nu, till Micaelas stora glädje. ;o)

Åå vad jag längtar efter jul nu!!!
Och jag har önskat julklapp av E. Sparkar vill jag känna i jul! Om inte det lilla barnet kan fixa den lilla julklappen till mamsen kanske inte mamsen fixar några till den sen kommande jular hotar jag med...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0