Vilket skämt!

Som alla små skämtare får skriva idag, dagen efter första april... Jag är inte gravid!
Hahah... Så jag skrattar...

12 graviditetstester senare... mensen är här! Det blev inget den här gången heller!
Men jag är iaf glad att mensen kom i rimlig tid. Betyder att min menscykel var ganska normal nu, 29 dagar. Lite i längsta laget men har hänt förut eftersom det växlat på 24-29 dagar. Oftast 25-28.
Då hoppas vi att nästa ägglossning kommer på dag 11 eller 12 som på de två första inseminationerna, för det är en torsdag och en fredag! Dag 15 som denna inseminationen kan också funka, då blir det på en måndag. Men dag 13 eller 14 vill vi INTE ha nån jäkla ägglossning, då är det helg och stängt! Ok!?

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0