Tabletterna hjälpte!

Imorse innan morgonpromenaden tog jag en allergitablett, som jag nu äntligen lyckats komma ihåg att köpa! Och jag tycker nog att de verkade hjälpa! :o)
Enda som syntes när jag kom hem från promenaden var båt mindre på halsen. Inget utslag av köldallergi i ansiktet, tack och lov! Och inget kliande eller brännande nånstans! Skönt!! :o)
Får jag väl se till att försöka komma ihåg att käka allergitabletter nu då innan det ska promenixas!
Var lite osäker innan om de här tabletterna verkligen skulle funka, då jag inte varit hos läkaren utan diagnosticerar själv.., :oS
Undrar om man får tabletter billigare på recept om jag nu skulle våga mig till en läkare angående mina förbannade allergier...!? Vet inte hur sånt där funkar... Har för mig att jag fick utskrivet storpack för pollenallergi när jag var yngre... :oS
Men spela roll egentligen, som att jag skulle våga gå till läkaren angående köldallergin iaf, knappast. Skulle bara känna mig jobbig och fånig... :o/

/M-J








Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0