Resplaner...

Just nu lutar det åt att bli en resa för att fira bröllopsdagen. Ja det verkar som att det kommer att bli av iaf. :o)
Men det får bli en kombinerad resa, business with pleasure!
Älsklingen måste nämligen på affärsresa till Düsseldorf och då är planen att jag ska åka med den här gången eftersom resan infaller just på vår bröllopsdag. Sedan har vi tänkt på att åka vidare till annan ort också... :o)
Ja inget är klart än men så går tankegången nu.
Kul, spännande, känns behövt... :o)

Hoppas resan blir av!
Behöver nåt att se fram emot!
Så mycket elände bara... Allt jäkla ofruktsamt barnajoxande och annat skit hit och dit.
Idag när jag promenerade iväg på eftermiddagen var det helt ok väder innan när jag kollade ut. När jag väl kom ut började det dugga direkt. Sedan blev det allt värre och värre. Började pissregna ordentligt och blåsa som fan. När jag kom fram till frugans jobb var jag helt dygnsur och frös såklart. Blev ingen prommis hemåt också utan buss hem och sen tröstpizza! Bara elände...

Nu ska jag iaf sova!
Nyduschad i nybäddade rena lakan. :o)
Bebis njuter också av lakanen. Hon ligger och spinner tom för sig själv...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0