Man får unna sig en "bartömning"...

Frugan blev glad idag när hon insåg att jag faktiskt slutade på jobbet redan vid fem istället för sju eftersom det är en röd dag. Det var jag också glad för! :o)

Ikväll har vi lagat mat tillsammans. Mickis potatisgratäng med fläskfilé och fetaostsallad. Så jädrans gott är det!
Och potatisgratäng finns det kvar av, så imorgon blir det också mumsmiddag, yey!

Medans vi lagade mat passade jag på att öppna mig en cider också.
Är ledig imorgon och tänker dricka upp mitt alkoholhaltiga innehav i kylskåpet innan nästa insemination, som förhoppningsvis/förmodligen blir nån fång denna vecka. För sen kommer jag juh att vara gravid och inte kunna dricka det på ett bra tag... Ja, för nu kommer det att funka den här gången, så är det. ;o)

Nää nu ska jag öppna mig en Breezer. (sen är nog mitt dricka slut, så himla mycket sitter inte jag och samlar på mig. Dricker juh så sällan och så lite...) Och så hitta på nåt, kanske läsa?
Micaela sitter och spelar Assassins creed på xboxen...

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0