Lycka!

Ååhhh vilken lycka när man plötsligt inser att man för nån dag sen lämnade/sparade över en halv chokladkaka i kylskåpet och den alltså ligger kvar där!
Och så har man en snäll fru som springer och hämtar den åt en, plus ett glas Cola!
Och nästan all choklad fick jag för mig själv också, då hon snodde en ynka rad bara.
Nu är jag glad och nöjd minsann! Mumsat till Big Brother Live, som jag kollar på vår 55 tummare i vardagsrummet, medans frugan är förpassad till sovrummet för att kolla på hockey i den lilla tv:n... ;o)
Ahh... Ibland måste juh jag också få vinna kampen om tv:n... ;oD

Nu hör jag glädjetjut därinifrån, så antar att hon blev lite gladare nu när rätt lag vann iaf. Innan var hon lite bitter över att få nöja sig med lilla tv:n, mohahahaaa... ;o)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0