Kära hyresvärden...

Ibland måste man vara gnällkärring. Blir juh så irriterad.
Kärleksbrev till hyresvärden:

Hej!
Hade bokat tvättid idag fredag 6/4 14-17:30 och påbörjat tvätten. När jag sen kommer ner och ska hänga upp tvätten är tvättstugan (som ska vara låst så endast jag kommer in under min bokade tid!?) full med folk! Det var blött över hela golvet och det står 3 pers där inne och städar och dammar. Jag kunde inte hänga upp min tvätt för att de dammade inne i torkrummet!
Det är jättebra att tvättstugan blir ordentligt städad ibland - men inte under min tvättid! Vi har juh begränsad tid vi får vara där inne och dessutom begränsad antal gånger i månaden man får boka tid! Då vill jag också kunna utnyttja tvättstugan som jag behöver när jag har bokat och inte känna att JAG är i vägen.
Dessutom vill jag inte ha främlingar där inne när jag ska hänga upp mina underkläder! Och inte helelr främlingar där inne med mina saker när jag inte är där. Har juh redan fått saker stulna där nere tidigare innan det nya systemet.
Ska det städas får de väl göra det när tvättstugan inte är bokad!? Eller boka en egen tid för just städning.
Det här var inte uppskattat!
Mvh/ Mira

Egentligen hade jag velat skriva med ett antal svärord osv men försökte sansa mig lite...

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0