I'm trapped!

Bussen kom. Bara jag som skulle med den. Tomt, förutom chauffören som sitter långt där fram. Men det luktar bajs. Ja, inte bara illa alltså utan faktisk BAJS!
Vaffan, vill jag ens veta varför och vartifrån lukten kommer!? :oS

Nu kom det på en gubbe. Det är en lång buss. Som sagt tomm. Vart tror ni han måste sätta sig? Nähää inte bredvid här va? Nääädå. Orka.
Ja jag är "svensk". Nej jag vill inte veta av andra människor.

Nästa sak att jubla över?? BROÖPPNING!! Jippiiiii... Här står vi still, sååå kul...
Jag sitter fast i en bajsluktande buss med en gubbe som inkräktar på min bekvämlighetszon. Kommer aldrig komma hem känns det som. Lyckan är total.

/M-J

 




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0