Fucking freak of nature!

Fortfarande inte nån allergimedicin nej... Och SJÄLVKLART därmed utslag av köldallergin! :o(
Annars brukar det oftast komma först när man kommer inomhus igen och börjar tina upp men idag lände jag redan på vägen hem att det var på gång! (Kanske för att jag var in på tobaksaffären och hämtade paket på vägen?) men självklart blev det bara värre och värre när jag kom in hemma sen. Kunde bara se hur svullnaden/rna bara eskalerade... :o(

Kan säga att jag tänker banga planerade promenaden med Jenna vid 11-tiden! Och samma med promenaden till jobbet sen. Får bli bussen. Och hoppas att den här svullnaden och kliet lägger sig innan jag ska iväg sen, vill inte se ut så här på jobbet!!! :o(
Like a fucking freak of nature! :o(

Mmm nu har jag fått i mig frulle också! Ska bädda ner mig i sängen och tycka jävligt synd om mig själv, sådeså...
(Man känner sig knappast piggare när man fryser och ögonlocken är svullna och tynger ner!)

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0