Så himla illamående!

Ja, som rubriken avslöjar, så är jag så himla illamående så det inte är kul. :oS Till och från. Men som idag har jag varit det konstant, riktigt illamående.
Jag hoppas på att detta betyder gravid! Eller rättare sagt så känner jag mig faktiskt rätt säker på det idag! Hoppas bara på att det ska hålla sig så då också!!! Är juh väldigt stor risk att det ska lossna och åka ut liksom... Och det vill vi INTE!!!
Kissar springer jag och gör hela tiden. Mår illa, har ont i magen, den känns konstig! Trött, trött i kroppen. Smakar konstigt i munnen idag, vill dock inte påstå metalliskt. Mer surt? :oS Jag vet inte. Huvudvärk också.

OM jag nu trots allt inte skulle va gravid så vill jag fan inte må såhär!!! Ok!
OM jag ÄR det så är det klart att det får vara värt det.
Men man blir orolig också. Om jag mår såhär dåligt idag pga graviditet så bådar det juh inte för en trevlig graviditet va..!? :oS Men som sagt, klart värt det ändå i så fall även om jag helst skulle bara vilja må bra. OCH vara gravid såklart! ;oD

Uschh, vill veta nu!!!!

/M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0