Loui's 1-årskalas!

Lördag 5:e November 2011:

Igår fyllde Loui 1 år och idag är det kalas för henne.

Loui i pappas (hennes farfars) famn.



Loui's sysslingar hjälper henne att öppna presenter.
Här öppnas en mick från oss. Hon kan sjunga med till svenska barnsånger.
Musikaliskt ska det va... :o)



Mamsen och papsen öppnar nästa present från oss.



Det är också musikaliskt, en gitarr. :o)



Mickis ska lära Loui att spela på en riktig gitarr sen när hon är tillräckligt stor för det. ;o)



Av farmor, Patrik, faster och Peter fick Loui sin första laptop.
Hon ville direkt mata in saker i den men förstod inte riktigt hur,
så hon bara stoppade i grejer i den och försökte stänga luckan... heheh...



Mickis ville nog egentligen behålla Louis gitarr själv och plinka på... massa roliga ljud... ;o)



Efter ett tag smet jag och Mickis och satte oss ifred i Loui's rum.
Fullt hus och folk överallt i kök och vardagsrum.
Ville ha en liten lugn stund, så vi la pussel och läste sagoböcker.



Mickis hade huvudvärk.
Och jag tycker just nu att det är lite jobbigt med en massa barn och gravida runt omkring mig...



Efter en andningspaus i Louis rum ut till de andra igen.
Jag lär Loui hur man fotar sig själv med iPhonen.
Visst är hon duktig!? ;o)
Hon älskar för övrigt min iPhone, tror nog hon vill ha en egen! ;o)



När övriga gäster åkt hem är vi kvar, samt Disa och Peter också en stund.
Vi är lite hungriga, så Mickis åker iväg med Marko och Sanna och hämtar hem mat.
Jag leker med Loui. Eller snarare kollar på medans hon leker med sina nya dojor.




Loui tar efter faster!
Hon diggade verkligen sina nya skor och provade mer än gärna alla paren.
Lite sur blev hon när jag skulle ta av dem efter provning - men glad igen när nästa par åkte på.



Efter att vi käkat hann Mickis få prova på blöjbyte, heheh.... och sen var det dags för nattning av en övertrött liten tjeja.
Vi stannade och umgicks sen till midnatt typ innan vi tog tåget hem....

/ M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0