Illamående!

Jag mår illa!
Ont i magen. Spyfärdig.
Började tro att jag blivit helt kokko i huvet, för man fattar juh att man inte kan känna av graviditets-illamående så här snabbt - och jag inbillar mig inte bara illamåendet!
Så jag har googlat och funnit på internet andra som skrivit om hur de kännt efter insemination.
Tydligen så kan det bero tex på att man reagerar på den stora mängden sperma som sprutats in, för det är juh längre in än vid vanligt samlag. Eller att man rispat till i livmodern när man inseminerat. Eller så kan det vara en allergisk reaktion - vilket jag tror att är fallet här.
Allergisk reaktion mot ägg, för ja det kunde tydligen finnas ägg i blandningen de sprutar in och japp, jag är allergisk mot ägg. :o/
Hoppas att illamåendet inte blir långvarigt utan går över snart!
Och hoppas hoppas hoppas att inseminationen gjort sitt och jag väntar på tillökning snart... ;o)

Usch, hur ska man uthärda all denna väntan!?
Typ två veckor till vi ska göra graviditetstest! A
tt leva i ovisshet till dess, suck...

HOPPAS!!!!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0