Frugan är utslagen!

Mickis är helt utslagen. Men som tur är kan hon iaf sova nu! Hon har haft tandvärk ett antal dagar nu och haft så jädrans ont.



Igår var vi till tandläkaren och hon fick penicillin utskrivet, så förhoppningsvis lägger sig svullnaden över hennes kind snart. Hon ska tillbaka till tandläkaren på tisdag och dra ut en visdomstand som antagligen är orsaken här.
Eftersom hon haft så ont i flera dagar och värktabletterna inte hjälpt ordentligt så har hon varit ganska okontaktbar. Har önskat att jag kunnat göra mer än vad jag kunnat.

Hur som. Eftersom hon haft så ont och varit så okontaktbar på grund av det så har jag inte direkt någon att beklaga mig för angående mitt illamående. Känns juh dumt att gnälla över illamående till någon som skriker av smärta liksom...

Längtar till Micaela mår bra igen!
Och till vi kan få bekräftelse på eventuell graviditet!

/M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0