Välbehövd dag på SPA! ;oD

Tisdag 21 December:

Ledig idag från jobbet. Och har bokat SPA!
Ska bli skönt att få bli ompysslad... och så ska jag passa på att basta! måste få lite värme i den här förbannade jäkla kylan! Så trött på att bara frysa hela tiden! :o/



Skönt att jag inte behöver åka några längre turer nånstans idag... för SL klara juh inte av vinterväder, trots att det är vinter varje år....



Jag rusar iväg till bussen för att åka lite tidigare, ja eftersom SL inte är att lita på...
...men så kommer jag på på vägen att jag åkt en timme för tidigt, dohh!! :oS

Passar på att gå en runda på stan i affärer då, tänkte kolla julklappar...
...men hittar istället en klänning till mig själv! Hehh mmm... :oS
But it's a gotto have! Gorgeous, so me och på REA! ;o)
Den kan jag ha på jul eller nyår! ;oP

Jaja, dags att dra mot SPA't...




Spännande spännande... och lite nervöst faktiskt!



Första gången jag ska få massage, ja alltså såhär av någon som kan på riktigt, hahah...
Och nu har jag bokat en lång helkroppsmassage, välbehövd!!
Och fotvård ska jag få också! :o)



Efter mina behandlingar äre slappardags.
Och jag har hela SPA't för mig själv, för det är helt tomt!
Alla andra suckers är ute och julstressar, wiiieeee...!! ;oD

Jag börjar med att ligga i värmerummet och bara chillar,
låtsas att jag redan ligger på beachen i Mexico! ;oP
Sen är det bastudags. Bubbelbad, mer bastu, bubbelbad igen
och så avslutar jag med mer häng i värmerummet. Nice! ;oD
Och allt för mig själv bara!!




Känns otroligt skönt efter min SPAdag. Välbehövt! :o)
Borde jag göra om!! ;o)


Nu blire att gå ner på stan och möta älsklingen och julshoppa!
Vi ska köpa julklappar till de vi inte är klara med ännu. Och så ska jag hämta ut hennes julklapp också! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0