Motionerar och myser för fullt...

Onsdag 5 Januari:

Jag är ledig än, härligt härligt...



Hos oss är det fortfarande julpyntat. Julmys skare va in i det sista,
eller aa till tjugonde dag Knut iaf. ;o)



Jag fortsätter att försöka va duktig...



...så jag pallrar mig ut på en promenix idag med.



Promenixen bär, som vanligt, ut till Micaelas jobb.



1h 40 minuter tar det fram och tillbaka.

Middagsdags hemma. Värmer på lite soppa.
Och så gör jag blåbärsvatten. ;o)



Efter middagen upptäcker jag att gräset jag odlat faktiskt börjat växa!!
Wohooo... ;oD



Nu blir det mystime! Jag och sötnosen min...



...och en film. Med världens sämste skådis Nicholas Cage.
Otroligt nog var filmen dock helt okej! Faktiskt!
Men sen så har jag juh inte heller några högre förväntningar när det kommer till filmer med Cage. Heheh... ;o)



En cider på det då.
Imorgon är jag juh ledig igen, sista dagen.
Och Micaela är också ledig imorgon, röd dag (Trettondedagen), så en öl får hon också dricka. ;o)



Sen kan hon få däcka i soffan till hockeyn... 



Jag bråkar med min nya rosa laptop jag...
Den är bråkig men fin...




För övrigt, gissa vad Micaela gjort..?



Ja hon har börjat snusa...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0