Trög dag...

Fredag 7 Januari:

Uppe i ottan. Idag är det jobbdags igen.
Först få upp Micaela till jobbet och sen blir det min tur att gå iväg och jobba också...
Plusgrader idag och igår kom det tonvis med snö. Man kan bara ana slasket... :oS



Yoghurt och mackor, typ det man lever på nuemra, känns det som iaf. ;oP



Jaja, dags att dra iväg och öppna shoppen då.



Det har visst hunnits plogas på bilvägarna iaf sen igår.
Men gångvägarna är juh fortfarande en helt annan historia!
Tur jag ska åka buss då.



Jag har fått nog av snö nu!!!!!!!



Seg dag i butiken...



Mer yoghurt till lunch, hahah... ;o) Blåbärsyoghurt = MUMS!
Och min favorit på det, fruktsallad!



Man bara försöker att hitta saker att göra hela dagen...
Här skall det göras om. Plats för mer vinterstövlar.



Och här skall det också få plats med mer vinterstövlar.
Men det är juh nyligen omgjort med plats för vårnyheter... :oS



Uttråkad? Näädå...
Längtar till lågsäsongen är över och man har mer att göra igen. :o)



På hemvägen sen klarar jag äntligen en bana jag fastnat på!! Wohooooo....



Ja fast jag var juh iofs inte på väg hem.
För Micaela kallade på mig och jag ska visst hem till svärmor istället, på middag.

Blir bjudna på kycklingklubba med pommes och bearneise. Gott. :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0