Plötsligt så händer det, även med SL...

Onsdag 12 Januari:

Upp i ottan. Få iväg Micaela till jobbet. Göra mig själv iordning för jobb...

Dags kanske att använda den här tröjan också, som jag köpte på mellandagsrean.
Stickad i gråskala, med trekvarts puffärm. So me. ;o)



Ut i snön då. Fucking jäkla skitväder!



Fastnar i broöppning förståss och står stilla här i korsningen i all evighet!!!!!!
Jag som ska öppna butiken... och släppa in städarna!!! :oS



När vi kommer till stationen, för sent dårå,
så visar det sig att även tåget är sen. Rädd för att bussen ska vänta in den med! :oS
MEN plötsligt så händer det! Busschauffören väntar INTE, utan åker direkt!
Så nu är jag bara nån minut sen...



...OCH vet ni vad, han kör ikapp tiden på väg ut till mitt jobb.
Så jag blir inte sen!!!! Men shit vad stressad jag har känt mig!!!!!!



Där står dom och väntar, dom stackars städarna...
MEN det är juh klart, dom är tidiga!! Såklart just idag.
För jag är faktiskt framme där PRICK! Sådeså!



Dags att jobba och dona då...
En VÄLDIGT seg dag. Hata lågsäsong.

Vi har så tråkigt att jag på eftermiddagen tar och samlar ihop alla våra pantflaskor och går och pantar dem, bara för att ha något att göra.
Frågar de andra tjejerna om de vill ha nån fika - men ingen av oss vill ha nåt onyttigt.
Jaja, jag traskar iväg och pantar iaf...



...och så köper jag en massa frukt till oss istället! ;oD



Det var uppehåll när jag gick iväg och pantade och handlade...
..men såklart så börjar det snöa igen! :o/
Får se om jag kommer hem sen när vi stänger butiken efter sju... :oS



Men vet ni, uuuhhh, idag har jag tydligen tur med SL!
För min buss var bara en minut för sen sen! :-O


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0