Morgonstund har guld i mund?

Torsdag 13 Januari:

Ledig. Men upp och äta frukost med älsklingen ska man! :o)



Här i vårt hus har vi valmöjligheter... ;o)



Blåbärsyoghurt är min tillfälliga favorit - men det där växlar juh var och varannan dag! ;oP



Man kan juh kanske slumra en liten stund efter att ha fått iväg micaela till jobbet...



Och lite slappa hemma kan man få göra...
Innan det är dags att göra sig iordning på eftermiddagen och bege sig ut...

Såhär ser min nya tröja ut på närmare håll. Med grått rosmönster. Me like.



But I DON'T like the fucking giant zit on my face!!! :o/
I'm too old for that shit!!!



Favorit i repris... men idag behövs varmare skor!



Ut och promenixa i kylan och snön...




Micaela är som vanligt inte klar att gå från jobbet när jag kommer dit,
så jag får sitta och vänta lite...



...men inte får jag leka med vovsingen så länge inte. Elak flickvän man har! ;o)
Hon måste juh fatta att om jag går ända dit ut och det finns en söt liten hund där ute så betyder det att jag faktiskt måste få leka lite med den!!!?



Till slut är det dags för en promenad hemåt igen.



Kvällens nöje? Hockey.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0