Julen får inte vara över än!

Tisdag 28 December:

Nee vet ni vad, så lätt ger jag minsann inte upp!
Efter jobbet idag dukar jag upp julmat till middagen. Julen är INTE över än! Hahah... ;oP



Risgrynsgröt och skinkmackor! MUMS!



Längtar redan till jul nästa år!! ;oP

Japp, jag älskar faktiskt julen, sådeså!
Oavsett vad jag må ha sagt och tyckt de närmaste jularna - men det är skillnad på när man mår bra och dåligt, när man faktiskt är lycklig! Och i år firade jag juh jul med min underbara flickvän fästmö, the love of my life! Och så kommer det juh vara framöver, för alltid. Vi två tillsammans. Så nu är julen underbar igen!
Inga mer juldepressioner här inte!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0