Hemma-spa för älsklingen!

Söndag 5 December:

Bakis och skakis men det är bara att bita ihop och kila iväg för att jobba, när man nu tagit på sig ett extrapass på jobbet. Bara att tänka Viva Mexico antar jag... ;o)

Jävligt skönt när arbetsdagen är överstökad och man får komma hem igen! :o)



Men innan det blir att chilla hemma tar vi oss en sväng förbi Grekiska.



Ska ha med mat hem, Souvlaki yeah baby! ;oP



Efter maten sen blir det visserligen soffan... men inte slappa för min del.
För jag fixar fotbad och lite hemma-spa för min älskling.
Hon får sig minsann fotvård idag! :o)
Fotbad med blåbärsfotsalt följt av att jag filar hennes fötter. Lyx säger jag! ;o)



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0