Friskis & svettis!

Tisdag 18 Januari:

En timmes "vila" då efter maten...
Eller för min del dags att byta om till träningskläder och sminka mig!
Ja ehhm det låter inte bra det där - jag är faktiskt INTE en sån där fåne som sminkar mig innan jag ska till gymmet! MEN idag ska vi köpa årskort och Lelle som var där tidigare under dagen och gjorde det skvallrade om att de fotar en!
Nej så jäkla fåfäng kanske jag inte är MEN nu är det juh så att jag har mitt jäkla utslag på kinden och jag har inte lust att leva med en sån bild på mig i minst ett år, så lika bra att sminka över det, så man slipper skämmas varje gång man går till Friskis sen! ;o)

SÅ, nu syns väl inte det där utslaget nåt... ;oP



Inte vågat sminka mig på ett tag nu, för jag har velat låta utslaget läka bort först,
så det känns juh faktiskt lite trevligt att ha smink på sig igen. :o)



Och så tycker jag faktiskt att min hy börjar kännas mycket bättre nu!
Köpt nya rengöringsprodukter för ansiktet och börjat använda dem istället
och ja hyn känns mycket fräschare nu!
Var inte så jäkla kul där innan, hyn blev bara värre och värre.... :oS



Nu är jag taggad för att börja träna!

Det är Mickis också! Heheh... ;o)



Japp, plutten skall följa med! Hon ska också köpa träningskort!!! ;oD



Var beredd på att få gå på Friskis själv men nu har både Mickis och Lelle också köpt årskort där. Kul med sällskap!!! :o)



Vi köper vårt träningskort, kör ett pass och så bär det hemåt igen...
Det var skönt att träna, kul. :o)

Nu är det handboll, duschen och så sängen...
Grannfejden kikar vi på i sängen innan sovdags.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0