Disney On Ice!

Tisdag 4 Januari:

Jag är fortfarande ledig.
Slappar typ hela dagen... Sen får jag panikbrottom plötsligt när jag inser att det inte är så länge kvar tills jag måste dra iväg... Så jag får hoppa på motionscykeln och ta en liten tur på 30 minuter bara idag.
Ja nu måste jag lägga på ett kol och skärpa mig juh - det är inte så jädrans länge kvar tills vi ska åka utomlands! Måste juh bli klar för beach 2011, som blir redan i slutet på Febaruari alltså! Shit pom'frit'!!! :oS

Efter cyklingen och en snabb dusch är det dags att åka iväg och möta Micaela då.
Ikväll är det datenight! Middag och show, heheh... ;o)



Den ettriga minichihuahuan på Micaelas jobb, så cute!



Möter Micaela på hennes jobb och sen åker vi upp till stan tillsammans.



Globen! :o)



Vi är hungriga - och Micaela har satt siktet in på McDonalds!



Det hade förståss typ tusen barnfamiljer också gjort och det var TRÅNGT!
Men vi fick sitta till slut och överlevde det hela.

Nu är det över en timme kvar till showen börjar,
så nu har jag satt in siktet på Globen shopping! Heheh...



Lingerieshopping! Me love! ;o)



Jag hinner med en del!
Blir lite underkläder, 2 lyktor från Indiska till vardagsrumsfönstret
och ett par crazy snygga örhängen! ;oP

Sen är det dags att dra oss mot showen!



Första gången jag är i Globen!!




Kikar runt lite, känns stort först... men det går över fort.
Sen känner jag mest att jag trodde att det skulle vara större... :oS



Älsklingen har valt perfekta platser när hon bokade biljetter!
Nästan rakt framför scenen/isen och varken för långt upp eller ner. :o)



Dags för Musse att kicka igång showen!




"Å nej!!!! Kalle, Mimmi och dom andra figurerna har blivit kidnappade av den onda fen!!!!
Å då tar man paus på 20 min! Hur fan tänker man då!! Vi måste rädda dom!!!!!!"
...som älsklingen bäst uttryckte det. ;o)



Vi sitter kvar under pausen,
orka gå ut och armbågas med alla kidsen... ;o)




Ska vi ta och rädda dom nurå..!!? ;o)







Den här låten fastnar i huvudet kan jag lova!!
Gissa om man kommer att gå och sjunga på den i all evighet nu...!?! ;o)





Aa det var vi och fem miljoner barnfamiljer där.
Men skoj var det. Och om skall det göras - men inte i år. :o)



När vi kommer tillbaka till Södertälje igen och ska kliva på bussen
så blir vi meddelade att bussen pajat. Såklart.
Ny ska komma, frågan är bara när... man vet juh aldrig med SL. :oS

Den här damen är nog värsta linslusen för hon flyttade sig hela tiden framför när jag ville fota den trasiga bussen. Jaja, hon får väl vara med då... :oS



Men ser man på, det komemr faktiskt en ny buss sen! Wohooo...



Home sweet home! :o)



Mysig kväll med älsklingen.



Men det är alltid mysigt att komma iväg och göra något tillsammans!



Sleepytime snart kanske... är juh tanter så't... ;o)



Jag trivs i Micaelas skjorta! Heheh... ;o)



Så är det i vårt förhållande.
Min garderob är nog minst 10 gånger så stor som Micaelas
men jag använder ändå ibland hennes kläder.
Ingen rättvisa här inte, hahah...
Ja alltså, visserligen hade hon fått låna mina kläder hur mycket hon än ville
men den kvinnan skulle juh nog hellre ta livet av sig än att dra på sig klänning, så't...



Jajoo sleepytime var det ja...
Tröttmössan har däckat i soffan, så får se till å få henne i säng nu då. Gonatt.


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0