Bygger om butiken...

Torsdag 16 December:

Så jäkla underbart att masa sig ut i sånt här jäkla skitväder tidigt på morgonen, bara för att behöva gå och jobba, fy fan alltså... vart är mina miljoner!?!? :oS



Jobbar även idag öppning till stängning
och vi bygger om typ hela butiken inför REA.
Bara att flytta om alla jäkla skor,
samt flytta på bord, hyllor m.m. *pust*



Idag är iaf inte jag och Elisabet själva utan har hjälp av Ashwaq också. :o)



Vi hinner klart med det mesta idag. Resten tar vi imorgon! :o)

Efter det hårda slitet på jobbet skall det bli skönt att få komma hem...
...OM man nu kommer hem...!? :oS



Umhh okey ingen buss. Och SL är juh inte att lita på! :o/
Börjar fundera på om jag får ta och beställa taxi eller...

...MEN då kommer bussen, i tid!!? :oS



Alltså inte så man blir sur för att bussen kommer... MEN vaffan, dom kan juh inte skriva att bussen är inställd om den nu faktiskt går! Tänk om jag hade beställt taxi!?! :oS

Och för den delen, vadå inte stannar vid de hållplatserna som är skrivna?
Det är juh fan hela sträckan det där!
Kan väl bara skriva i så fall att bussen inte kör mellan Södertälje Centrum och Scaniarinken...
men jaja, nu gjorde den juh det.
OCH... den STANNADE också vid hållplatserna, tänka sig... :-O


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0