Terror på Elmstreet-maraton!

Fredag 28 Januari:

Jag är juh då ledig från jobbet och idag skall jag och Jenny fortsätta vår Terror på Elmstreet-maraton! ;oD

Men först kommer hon över hem till mig och blir bjuden på lunch.
Min smarriga tacopaj med sallad och kesoröra till. ;oP



Sedan fortsätter vi skräckfilmstittandet hemma hos henne.



På eftermiddagen en paus då Jenny ska till frisören.
Jag springer hem och byter om...



...och passar på att gå och träna lite! ;o)



Kör fatburner-program på Crosstrainern.
Styrketräning på det. Och så lite roddmaskin och avslutningsvis lite gångband.
Sedan kommer Jenny och möter mig och vi går och handlar lite mat.



En sväng förbi hemma hos mig, lämnar kattsand etc jag köpt hemma.
Och vi äter middag hemma hos mig.

Mackor med avokado och kesoröra. MUMS!!! ;oP



Åter hem till Jenny och Terror på Elmstreet-maratonet!!



Med hårfärgande till det. 
Först färget vi mina svarta partier i håret...  



...och så blir det blondering också efter det.



Och skräckfilm och cider till det. Nice.



Ost, kex och vindruvor har vi som snacks.
Jag älskar frukt! :o)



Vid midnatt är det dags att röra sig hemåt.
Vi har hunnit se de 5 första Terror på Elmstreet-filmerna.
De andra sparar vi till nästa gång, när det nu blir... :o)


Mickis har varit och käkat middag med BW, Anna och EH ikväll och hon kommer hem ännu senare...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0