So freaking cute!

Det är jäkla synd att jag inte hinner krysta fram en liten bebis innan vårt bröllop i sommar!
JÄVLANS SYND faktiskt! Och då inte bara för att jag inte har någon att köpa små fina kläder till, utan för att vi förståss längtar efter vårat egna lilla knyte!
Men hade vi haft en liten sötnos och det hade råkat vara en liten tjej så hade jag definitivt köpt en sådan här dräkt till henne!!!
So cute och så passande! ;oP



Även den här är juh hur jäkla söt och passande som helst,
Ralph Lauren-klänning, hehh... ;o)


Undrar om jag helt enkelt inte skulle ta och sno en söt liten brorsdotter.... ;oP
Dom skulle väl inte märka nåt va... :oS
Men vadå, vad snackar ni om, hon är min, min min!! Heheh... ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får sno henne när du vill! Men kanske inte sno med henne till Mexico... ; )

2011-02-16 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0